קייטרינג כולל הכל

לכל מגשי האירוח

לא כל קייטרינג דומה למשנהו. לא כל חברת הסעדה מגדירה לעצמה את אותם היעדים, כדי שההנאה של הלקוח תהיה שלימה. הפעם נדבר על שירות מעולה של קייטרינג צבעים בצלחת. שירות שנקרא קייטרינג – הכל כלול. מיד תבינו מדוע זה כדאי ואיך זה הופך את החיים יותר קלים.

מדוע זה כל כך כדאי?

כאשר מתכננים אירוח, אירוע או מסיבה, אפשר לבחור בנתיב הפשוט או בנתיב המסובך והמתיש. כדאי לבחור את הקייטרינג שמוכן לעבוד יותר קשה, כדי שהחיים של הלקוח יהיו הרבה יותר קלים. אפילו אם אתם שייכים לחובבי הבישול והאפייה ואתם שואבים הרבה נחת רוח מהמטבח המאובזר שלכם, אתם עשויים לסבול מחוסר זמן. כך שבין אם אתם מאוד אוהבים לבשל ובין אם לאו, קייטרינג הכל כלול חוסך לכם את הטרחה וחוסך לכם זמן.

אם אתם רוצים לארח חברים או שאתם מארגנים מסיבה, אם על הפרק עומדת מסיבת רווקים או רווקות או כל אירוע באשר הוא, כעת תוכלו להסיר דאגה מלבכם. כל מה שצריך לעשות זה לבקש עסקת חבילה שבה מספקים לכם כל מה שצריך לאירוע מושלם, כל מה שצריך כדי להיות שבעים ומרוצים עם כל החברים, המשפחה או האורחים שמזמינים. הקייטרינג מתאים גם לאירוע קטן בבית או יום כיף מהעבודה, להפסקות במשרד או כשצריך כיבוד עשיר לישיבות. אין ספק, קייטרינג שנותן יותר, זה בדיוק מה שעושה את ההבדל.

מה כולל קייטרינג הכל כלול

חשוב לומר כי קייטרינג שכולל את הכל יכול להתאים את עצמו לצרכיו של כל לקוח. יש הבדל בין קייטרינג שמזמינים לישיבה המוגבלת בזמן לבין זה שמזמינים כדי להעשיר אירוע שמתמשך למשך כמה שעות טובות. לא כל מה שרוצים להזמין לאירוע בבוקר רוצים להזמין לאירוע שנמשך לתוך הלילה.

כאשר מדברים על קייטרינג שכולל את הכל, אפשר בהחלט לבקש ולקבל אירוח מושלם, תפור לפי השעה, האירוע, מספר המוזמנים וכל היתר. אפשר להתחיל עם מנות פתיחה מסבירות פנים וצבעוניות, כדי לפתוח את התיאבון. אפשר להמשיך עם מגוון רחב של מנות ראשונות וסלטים טריים שמתחילים להרגיע את הרעב. אפשר להמשיך עם שפע של מנות עיקריות, כטוב בעיניכם. באירוח, ניתן, אפשר ואפילו כדאי לשלב גם מיני משקאות בהתאם לרצוי. אפשרי כמובן לקנח עם יופי של קינוחים, טעימים ובמגוון תצורות. יש שיעדיפו קינוחים מתוקים בסגנון שוקולדי אך אפשר להתפנק עם מגוון עוגיות בטעמים או קינוחי בריאות כגון פירות העונה חתוכים ומוכנים להגשה מרעננת.

כולל הכל, כולל שירות אישי

צבעים בצלחת לא מסתפקים באספקת מגשי אירוח ומנות עשירות, בהתאם לבקשתכם. קייטרינג שכולל הכל, כולל גם שירות אישי והקפדה על כל פרט. סידור המנות והמגשים, איכות חומרי הגלם. כל המנות מיוצרות בהתאם להזמנה ובהתאם לסטנדרטים גבוהים במיוחד. עשבי התיבול, הירקות, הפירות, התבלינים, המאפים, הסלטים, התבשילים, לרשותכם מגוון רחב של הכל מהכל, עשוי היטב. נשמח לייעץ ולהסביר אילו תפריטים מובנים עומדים לרשותכם, אם אתם רוצים להזמין יותר בקלות. תוכלו ליצור בעצמכם שילובים טעימים במיוחד, לכל אירוע, לכל אירוח. רוצים ליהנות מאוכל כיד המלך, ומהמון מחמאות מכל המוזמנים והסועדים? שירות, מבחר ויחס אישי מובטחים.

 

 

מגשי אירוח לזניה גבינות