קייטרינג לאירועים קטנים בבית

לכל מגשי האירוח

אירוע קטן לא בהחלט קל לארגן. רוצים לדעת איך הופכים גם אירוע קטן לאירוע מושקע? איך לבחור קייטרינג מתאים ועל הדרך להפוך את הארגון להרבה יותר פשוט? קבלו רעיונות חשובים וכן מידע מועיל להפליא.

קייטרינג, מוריד מכם אחריות וטרחה

בוודאי תוכלו להסכים עם החשיבות של אירועים גדולים בחיים. גם אנו יודעים שאלה הם אירועים חשובים מאוד. אבל עם כל הכבוד לאירועים גדולים, מרביתנו משתתפים בשגרה בהרבה יותר אירועים קטנים. מה דעתם, האם חייבים לטרוח ולעמוד לקראת אירועים בבית או בחוץ, רק אם מספר המוזמנים איננו גדול? אין שום סיבה שדווקא אותם אירועים לא גדולים יהפכו לטרחה גדולה. כאשר מזמינים קייטרינג איכותי לאירועים קטנים, הופכים אותם לגדולים באמת. גדולים בטעם. גדולים בנינוחות. גדולים בהנאה. תוך כדי כך, מורידים מעל הכתפיים אחריות וטרחה של הארגון, הקניות, הבישולים וכל מה שמסביב.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

אין ספק כי זהו טרנד מפתח שהולך וצובר תאוצה. במקום לבשל ולטרוח, מזמינים כיבוד ואוכל נהדר מקייטרינג מתמחה. אירועים קטנים מהווים הזדמנות נהדרת להגיש בהם משהו אחר. משהו טעים אך לא מכביד. משהו שכיף לנשנש אך אפשר להפוך אותו גם לארוחה של ממש. זהו קייטרינג חלבי והוא מתאים מאין כמוהו לשלל אירועים קטנים. אם מארחים קבוצה של חברים או עורכים מסיבה בחיק הטבע, אם מזמינים כמה חברים כדי לחגוג בבית את הולדת הילד או הנכדה או אולי בר מצווה באווירה יותר קלילה, בכל אלה: מעדנים חלביים בטוב טעם יסגרו לכם את הפינה.

ואי אפשר בלי לומר כמה מילים על עמידה בזמנים. יש כאלה שעשויים להניח כי באירועים קטנים לא קורה שום אסון אם יש קצת עיכוב או אם משהו לא מתנהל במאה אחוז כמתוכנן. אנו אומרים לא ולא! באירועים קטנים, כאשר מגישים לכם תפריט חלבי מושקע ומהודק, כל הפרטים שמסביב חשובים גם הם. סידור המגשים או השולחנות שלפני האורחים חייב להיות ללא רבב. אם מזמינים סידור של שולחנות, הוא חייב להיות מעוצב לתפארת. כל מה שקשור לאירוע, כל המנות, כלי ההגשה, הכל צריך להגיע בדיוק כפי שסוכם וכמובן גם בזמן. כי גם באירוע הקטן שלכם, מגיע לכם הטוב ביותר. מגיע לכם ליהנות ולא לטרוח. ראש נקי מדאגות ושביעות רצון מלאה, מהתוצאות.

קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים

אירוע קטן לא חייב להסתכם באירוח לא מחייב. לא רק יום הולדת חביב אך די שגרתי מסכם את מה שאנו קוראים לו “אירוע קטן”. אם יש לכם בקרוב אירוע קטן שיש לו גם משמעות גדולה, אפשר להציע לכם קייטרינג מושקע במיוחד. זהו קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים, בטעם הכי טוב שאפשר. אפשר לשלב באירועים הללו כלי הגשה מרהיבים ויפים. ניתן להציע למוזמנים הגשה אישית או מגשים עמוסים כל טוב. קייטרינג בוטיק יתאים לחתונה יוקרתית שמתכננים, כאשר לא רוצים להזמין יותר מדי אנשים שלא באמת חשובים וקרובים לליבנו. כיום זוגות רבים כבר מעדיפים לארגן אירועים כאלה. ואז נדרש אירוח בוטיק, בטעם נהדר ועיצוב מרגש.

לחובבי הבוטיק והסטייל, ביכולתכם לבחור מגוון אפשרויות לאירוח, כטוב בעיניכם. ניתן לכבד את האורחים במנות קוקטייל מגוונות, תפריט עשיר ומלא בטעם. ניתן להגיש מנות מרהיבות, בצלחות קטנות, כאשר כל אחת ואחת נראית כמו יצירת אומנות קטנה. זה לא חייב להיות אירוח שבו כולם מסובין סביב השולחן. אירוע בוטיק שמאפשר חופש תנועה עם צלחת ביד, בדיוק בגודל הנכון. ואפשר כמובן גם להזמין מזנון עמוס כל טוב, שאותו מסדרים כרצוי לכם לפני שהאירוע מתחיל.

קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים

לא רק בבית, גם לעסקים נדרש פה ושם קייטרינג לכל מיני אירועים חשובים. החל בהרמת כוסית, דרך מפגשי משקיעים וכלה בהשקות יוקרתיות, אי אפשר להתקדם ללא קייטרינג שווה בהחלט. קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים צריך להיות מושקע במיוחד. כל פרט ופרט צריכים להיות מתוכנן ומהודק בקפידה. התאמה בין המנות, שילובי צבעים ושילובים בין טעמים, הכל צריך לשדר איכות. הכל צריך להראות יוקרה בהתאם לאופי האירוע. אם מזמינים אורחים מחו”ל לכבוד בר מצוה או שמדובר במסיבה יוקרתית שבה משתתפים ידוענים, הבחירה היוקרתית טבעית ביותר. אך גם אם מתחשק להתפנק עם יוקרה במסיבת יום ההולדת או במסיבת הרווקות, אין בכך כל רע. להפך, לכולנו מגיע פינוק יוקרתי, באירועים שונים שמתבלים את החיים.

ויוקרה איננה רק או בעיקר מלצרים חנוטים בחליפות או מצוידים בחיוך מסנוור. קייטרינג לאירועים קטנים, שווים וגם יוקרתיים, מתבטא בעושר של מנות, עשויות היטב. מנות שנבחרות באופן מדוקדק, בקונספט שמתאים לכם. מנות בטעם ישראלי או בין לאומי. מאכלי עדות או מנות בסגנון צרפת או איטליה. את היוקרה לפרוס גם על גבי מגשים יפיפיים, ובהם מנות מחומרי גלם טריים במיוחד. הכל מוכן, חתוך, מתובל זמן קצר לפני האירוע. הכל מגיע אליכם בזמן והטעם מצוין.

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

טרנד האירועים בבית מרים את ראשו ובגדול. אם פעם נדמה היה שכל אירוע מחייב הזמנה של גן אירועים או מינימום אולם, זה כבר ממש לא מחייב. הדבר הכי מקובל כיום זה לארח בבית. החל מחתונות בוטיק בחצר, דרך ימי כיף עם הצוות מהעבודה וכלה בימי הולדת עם החברים הכי טובים, מי צריך לצאת החוצה כאשר אפשר להזמין את הכל הביתה?

עוד ועוד אנשים מעדיפים את האירועים שלהם במקום המוכר. זו יכולה להיות גם ארוחה משפחתית או הרמת כוסית לכבוד שמחה אישית. אפשר להתאים פתרון לכל אירוע ביתי, החל מהחביב, דרך הטוב וכלה במעולה. לרשות המזמינים הרבה מאוד מנות, הרבה מאוד אפשרויות, כך שניתן לתפור את המנות המועדפות לפי הטעם, לפי האווירה.

מה אפשר לחגוג כיום בבית? אין כמעט גבול למה שאפשרי, ושם דבר כבר לא גורם להרמת גבות. הכל בהתאם לאיכות ההפקה, לסטנדרט האירוח ובעיקר לאיכות המנות שמגיעות. למסיבת חתונה ולמסיבת אירוסין, לחינה או ליום הולדת, אפילו להצעת נישואין מפתיעה עם כמה חברים וקרובים, הבית שלכם יכול להפוך ללוקיישן המושלם. עם קייטרינג מומלץ ומגוון שתמיד עומד לרשותכם, צבעים בצלחת, כמובן.

פינגר פוד אסתטי ואווירה מושלמת

מתאים לכם אירוע קטן, בסגנון אחר? אף אחד לא קבע כי חייבים בכל אירוע להגיש את האוכל סביב לשולחן מרכזי. הגשת של פינגר פוד באירוע שלכם יכולה להתאים לשלל אירועים, מכל הסוגים. כן, לא רק בימי כיף או ימי גיבוש לעובדים זה הפך לנוהג מקובל. לא רק במסיבות קוקטייל עסקיות, אוהבים להגיש את אותן מנות קטנות ומושקעות, שניתן לאכול בלי שצריך כמעט סכין או מזלג ותוך כדי שיחה נינוחה. אפשר ליהנות עם אוכל בקצות האצבעות גם באירועים יוקרתיים, גם בחגיגות של צעירים נלהבים עם מוזיקה ברקע, גם בארוחות משפחתיות וקייטרינג מוזמן.

נדמה לכם שפינגר פוד איננו מלהיב או חלילה משעמם? כאשר אתם מזמינים את הקייטרינג הנכון, אתם מקבלים את ההפך הגמור. מכיוון שאתם יכולים להזמין הרבה מאוד סוגים של פוד פינגר שכיף וטעים לאכול, זה אף פעם לא משעמם. אפשר לרגש עם צלחות קטנטנות, מלאות כל טוב או עם קינוחי כוסות מלאים מתיקות. אפשר לפנק עם מנות קטנות של סלטים בריאים ועם מגשים של גבינות, דגים וכל מיני מאפים מושקעים.

איך לתכנן אירוע קטן ומושלם

כעת נעניק לכם חינם אין כסף כמה טיפים מועילים לתכנון אירוע קטן ומושלם. מוכנים להתחיל? קודם כל, תכירו את האפשרויות המובילות לעריכת אירועים קטנים. חשבו מה מתאים לאירוע המתקרב, לאופיו, לקונספט, קרבה למקום מגוריכם, נוחות למוזמנים וכן הלאה. אפשר להביא בחשבון מיקומים כגון הבית, גינה פרטית, פארק ציבורי, חוף הים, שמורה ובה מקום לפיקניק. יש גם אולמות קטנים או גני אירועים שמתאימים לאירועי בוטיק קטנים. אפשר להשכיר חדרים להרצאות פלוס אירוח, אם זה בתוכנית.

בחרו תאריך נוח, נוח לכם וגם למוזמנים. כדאי לשים לב שאירועים קטנים עשויים להיות יותר גמישים מהגדולים מבחינת שעה. אירועים קטנים ניתן לקיים בשעות הבוקר, הצהריים או הערב. רק שימו לב לא לשכוח להזמין מבעוד מועד את חברת הקייטרינג, לזמן ולמקום המועדפים בשבילכם. בשלב די מוקדם של התכנון, כדאי להעריך את תקציב האירוע. לפי התקציב הפנוי ומספר המוזמנים תוכלו להחליט מה יהיה סגנון הקייטרינג, כמה מנות יוזמנו, האם תרצו את המנות הכי יוקרתיות או שגם רמת ביניים תבוא בחשבון. לפני שתחליטו על תפריט ראוי, בקשו לבדוק כמה אפשרויות של תפריטים בנוסחים שונים. אם אתם מרגישים מסוחררים משפע האפשרויות, דרגו לפי העדפה וגם לפי רמת המחיר וצורת ההגשה.

קייטרינג לאירועים קטנים