קייטרינג חלבי לאירוע – לא מה שחשבתם

לכל מגשי האירוח

מה עולה לכם לראש כאשר אתם חושבים על קייטרינג חלבי? האם הקונוטציה היא שבעל האירוע "חסך" עליכם או שמא אתם מבינים שקייטרינג חלבי יכול להיות מפנק ויוקרתי במיוחד?

בשורות הבאות ניתן לכם טעימה קלה של האפשרויות הבלתי נגמרות שקיימות בהזמנה של קייטרינג חלבי ועל הדרך נפרק כמה סטיגמות שקיימות בנושא.

קייטרינג חלבי צריך להיות מדויק

בעוד שבהזמנת בשר במעשנה, בשר על האש, דגים וכמובן סוגי עופות למיניהם, ניתן לפעול על אוטומט ולהוציא מנות לפי מה שנראה לעין, אז בקייטרינג חלבי הכל זה מלאכת מחשבת. מתכונים הבנויים על טהרת הגבינות, החלב והמאפים, חייבים להיות מדויקים על מנת להיות טעימים ומרשימים מבחינה ויזואלית.

לכן, קייטרינג חלבי איכותי חייב שיהיה מוקפד ועשוי בידיים מקצועיות.

קייטרינג חלבי חייב להפציץ בקינוחים

קינוחים הם גולת הכותרת של המטבח החלבי וזה חייב לבוא לידי ביטוי באירוע שלכם. לפיכך, כאשר בוחרים קייטרינג חלבי חייב לוודא כי מדובר על השמנא והסלתא של עולם הקינוחים וכי אף אורח לא ישאר מקופח. שימו לב כי אורחים נוטים לזכור את ההתחלה (הבופה) ואת הסוף (הקינוחים).

קייטרינג חלבי צריך להיות מגוון

מאחר וקייטרינג חלבי הוא פחות "מיינסטרים" מאשר הבשרי הוא צריך לדעת לפצות על זה במגוון מנות גדול במיוחד, על מנת שאף אחד לא ישאר רעב. קייטרינג חלבי צריך לדעת להציע גם מנות פרווה למי שיש בעיה עם לקטוז.

כמה דברים ששווה לבדוק לפני שבוחרים קייטרינג

אז הבנתם שקייטרינג חלבי הוא "הדבר האמיתי", כעת רק נותר לכם לבחור ספק מצוין, איך עושים את זה?

  1. רישיון יצרן לקייטרינג הוא המדד החוקי לכך שהכל מתנהל אצל הספק כשורה והוא עומד בהנחיות משרד הבריאות והמוסדות הבירוקרטיים השונים. עבורכם זוהי גושפנקה לכך שבחרתם על קייטרינג שמקפיד על ביצוע הנחיות, שמירה על היגיינה, הדרכת העובדים לעבודה לפי החוקים ועוד כמה פרטים שיבטיחו רמת תוצר טובה.
  2. כשרות – אם נושא הכשרות חשוב לכם אז תדעו שדווקא כאן יש יתרון לבחירה בקייטרינג חלבי שכן רובם מחזיקים בתעודות כשרות. אם זאת חשוב לוודא כי אכן קיימת תעודה כזאת ואכן העובדים מקפידים על הנחיות הכשרות.
  3. מחירים – מחיר של קייטרינג חלבי הוא לא זול שכן המרכיבים החלביים של המנות הם אינם זולים בעצמם. תערכו חישוב כמה יעלה לכם לקנות מוצרים לאפייתה של עוגת גבינה סטנדרטית ותגלו שמדובר על עסק יקר. לכן, קייטרינג חלבי איכותי שמקפיד על מוצרים מעולים יעלה בהתאם. אם קיבלתם הצעת מחיר זולה משמעותית משאר המתחרים אז כדאי להרים גבה ולנסות להבין כיצד חוסכים עליכם.
  4. המלצות על הקייטרינג – לא בוחרים קייטרינג רק לפי מבט עיניים ולא לפי כמה נעים וחמוד הבעלים. קייטרינג בוחרים לפי הטעם ולפי ההמלצות. לכן, בקשו לפחות שלוש המלצות אותנטיות, תדברו עם כל אחד ואחד מהממליצים בעצמכם ותשאלו אותו כיצד הגיבו האורחים, מה היו המנות הטובות ביותר, מה היה עושה אחרת וכד'.
קייטרינג